Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Ανοίγουν «στόματα» στη ΓΑΔΑ-Έφοδοι σε γραφεία Βουλευτών

SYLLIFTHENTESΉδη ένας από τους συλληφθέντες που συμμετείχαν στην δολοφονική επίθεση σε βάρος του Παύλου Φύσσα φέρεται να έχει ανοίξει το στόμα του και να έχει δώσει πολύ συγκεκριμένες πληροφορίες.
Τέτοιες πληροφορίες μάλιστα που «καίνε» τους συγκατηγορούμενούς του... Αξίζει επίσης να σημειωθεί εξαιρετικά σημαντικές είναι οι καταθέσεις μαρτύρων για την ημέρα της δολοφονίας που έχουν συλλεχθεί από τις Αρχές, ενώ ξεκάθαρος πλέον ο ρόλος Ρουπακιά ως επικεφαλής «τάγματος εφόδου» με πυρηνάρχη τον Πατέλη, ο οποίος φέρεται αμέσως μετά τη δολοφονία να κάλεσε στο τηλέφωνο τον Βουλευτή Ι. Λαγό, οποίος 28 λεπτά μετά κάλεσε τον ίδιο τον Ν. Μιχαλολιάκο.
Έρευνες της αντιτρομοκρατικής σε γραφεία βουλευτών
Έρευνες στα γραφεία βουλευτών της Χρυσής Αυγής στην οδό Βουλής, στο κέντρο της Αθήνας, πραγματοποιούν αυτή την ώρα οι αξιωματικοί της αντιτρομοκρατικής παρουσία εισαγγελέα. Παράλληλα έρευνες διεξάγονται και στη Σαλαμίνα.
Προστατευόμενος μάρτυρας: «Δεν μπορώ να ξεχάσω τις κλωτσιές που έφαγα στο κεφάλι...».
Ενεργό μέλος της Χρυσής Αυγής ήταν ο ένας από τους δύο προστατευόμενους μάρτυρες ο οποίος έσπασε τη σιωπή του και μίλησε στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για την οργάνωση. Ο μάρτυρας, ο οποίος ζει στις εργατικές κατοικίες της Δραπετσώνας, ανέφερε ότι αντιμετώπιζε πρόβλημα απασχόλησης, «είχα οικογένεια και δύο παιδιά και φυσικά και τη σύζυγο και είχα όπως καταλαβαίνετε μεγάλες οικονομικές ανάγκες. Ένας γνωστός μου στη Νίκαια, πριν έναν χρόνο, στον οποίο είχα εκμυστηρευτεί το πρόβλημά μου, μου υπέδειξε να απευθυνθώ στην τοπική οργάνωση της Χρυσής Αυγής του Πειραιά, λέγοντάς μου ότι θα με βοηθήσουν από δουλειά και ό,τι άλλο χρειαζόμουν».
Ο μάρτυρας ανέφερε ότι συμμετείχε στα επεισόδια στις Θερμοπύλες και στο Μελιγαλά, ενώ είπε ότι «ούτε διανοήθηκα ότι σε αυτές τις εκδηλώσεις θα υπήρχαν βιαιοπραγίες, άλλωστε παρά τις διαστάσεις μου που είναι εμφανείς, δεν έχω πειράξει μέχρι σήμερα μυρμήγκι.
Σε ό,τι αφορά στις συγκεντρώσεις των μελών του κόμματος, δήλωσε στον εισαγγελέα: «Στις συγκεντρώσεις που ήταν κάθε Τρίτη και Παρασκευή (Δευτέρα και Πέμπτη στη Νίκαια) γινόταν πλύση εγκεφάλου από τα ανώτερα στελέχη ότι μόνο η Χρυσή Αυγή είναι η υγιής δύναμη του τόπου, ενώ όλοι οι άλλοι (κόμματα, βουλευτές, δημοσιογράφοι, λοιπές εξουσίες του κράτους) ήταν προδότες, αλήτες, αδερφές.
Για την εκπαίδευση είπε ότι λάμβανε χώρα στη Μάνδρα και τη Μαλακάσα και συνέχισε: «Όσοι είχαν γνωριμίες μέσα στην οργάνωση δεν πέρναγαν από εκπαίδευση, που ήταν ιδιαίτερα σκληρή και μάλιστα εγώ δεν θα ξεχάσω τις κλωτσιές που έφαγα στο κεφάλι και κυκλοφορούσα με πρησμένο αυχένα.
«Οι επιθέσεις σε αλλοδαπούς και Έλληνες ήταν προγραμματισμένες και δεν ήταν τυχαίες. Οι εντολές δίνονταν συνήθως με μηνύματα και πάντα στο τέλος υπήρχε η εντολή "διαγράψτε το μήνυμα"» αναφέρει το μέλος της Χρυσής Αυγής. Μάλιστα, είπε επίσης ότι «κατά το διάστημα που είχα αραιώσει τις επαφές δέχθηκα οχλήσεις και τηλεφωνικές απειλές από διάφορα άτομα, με τις οποίες απειλούσαν εμένα και την οικογένειά μου σε περίπτωση που διακόψω μαζί τους».
«Υπήρχε κάλεσμα μέσω Facebook»
Ο δεύτερος μάρτυρας ανέφερε στον εισαγγελέα ότι «από το 2012 υπήρξε κάλεσμα μέσω του Facebook με το οποίο η τοπική οργάνωση της Νίκαιας της Χρυσής Αυγής καλούσε κάθε Έλληνα να πάει να προστατεύσει τα γραφεία της οργάνωσης γιατί ήθελαν οι Πακιστανοί να πάνε και να τα καταστρέψουν. Εγώ τότε αποφάσισα να πάω γιατί κι εγώ πίστευα ότι οι λαθρομετανάστες κάνουν κακό στη χώρα μας».
«Πλήρωσα 20 ευρώ για την εγγραφή, μου έδωσαν κάρτα υποστηρικτική. Με ρώτησαν αν θέλω να γίνω ενεργό μέλος και απάντησα καταφατικά» ανέφερε και είπε ότι του έδωσαν συγκεκριμένες οδηγίες από που να αγοράσει τα ρούχα του, όπως ένα κατάστημα με στρατιωτικά είδη, στο οποίο μάλιστα θα έδειχνε την κάρτα του και θα είχε έκπτωση.
Το μέλος της Χρυσής Αυγής αναφέρθηκε στο πρόγραμμα εκπαίδευσης: «Μαζευόμασταν περίπου 30 άτομα κάθε φορά στα γραφεία της οργάνωσης, όπου ο Γιώργος Πατέλης μας έδινε οδηγίες ως προς τον τρόπο συμπεριφοράς, μας ανέλυε τι σημαίνει ιεραρχία και οτιδήποτε συμβεί, κάθε μέλος να δηλώνει "δεν γνωρίζω τίποτα, δεν ανήκω στη Χρυσή Αυγή"».
Μάλιστα, σε ότι έχει να κάνει με την ιεραρχία, είπε ότι υπήρχε ιδιαίτερη αυστηρότητα: «Μόνο στον αμέσως ιεραρχικά προϊστάμενο μπορούσαμε να αναφερθούμε και όχι κατευθείαν παραπάνω από αυτόν, γιατί αυτό αποτελεί σοβαρό παράπτωμα και είχε σοβαρές συνέπειες. Κι αυτές δεν ήταν μόνο τυχόν διαγραφή αλλά επέφερε και σοβαρό ξυλοδαρμό. Όποιος τολμούσε να αντιμιλήσει είχε συνέπειες, όπως υπέστην εγώ όταν τόλμησα να εκφράσω την αντίρρησή μου στα απαξιωτικά σχόλια για τους Ποντίους (γιατί έχω ποντιακή καταγωγή), όταν αμέσως με υποχρέωσαν να πέσω και να κάνω 30 κάμψεις, μπροστά σε όλους τους εκπαιδευόμενους, ταυτόχρονα δε ο Πατέλης με χτυπούσε με κλωτσιές στα πλευρά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου